I am 75% loser. What about you? Click here to find out! napisz do mnie
moje gg: 2388790
RSS
niedziela, 02 kwietnia 2006
Kursy
na forum topguitar zacząłem pisać kursy które iały się znaleźć na mojej stronie (nie mam kiedy jej napisać), na razie są dwa, potem będzie jeszcze parę (są przyklejone wiec je szybo można znaleźć)

środa, 15 marca 2006
Jest źle ale nie do końca
Najprawdopodobniej nie usuną mi łękotki, teraz tylko rehabilitacja i zrzucić te 15 kilo które mi przybyło z powodu niechodzenia:/
wtorek, 14 lutego 2006
Moja nowa zabawka
Jakby ktos nie widział to to jest elektroakustyczna mandolina firmy Stagg
czwartek, 26 stycznia 2006
Mój referat
Krótkie omówienie wpływu systemów operacyjnych na kulturę, społeczeństwo i sposób myślenia człowieka.
Archiwum zawiera plik pdf (musiałem spakować ze względu na ograniczenia wielkośc pliku). Odwalome w jedną noc (oficjalnie pisane przez semestr).
środa, 25 stycznia 2006
Theodore, Jarosław, Lech - Kaczyńscy są wśród nas

Theodore John Kaczynski (ur. 22 maja 1942 w Chicago) - amerykański terrorysta, znany jako Unabomber. Pochodzi z rodziny o polskich korzeniach. Ukończył studia na Uniwersytecie Harvarda, a na Uniwersytecie Michigan w Ann Arbor obronił doktorat z matematyki. W latach 1967-1969 był zastępcą profesora matematyki na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Wkrótce zrezygnował z tej posady i przez lata pozostawał bezrobotny.

Od 1978 Kaczynski wysyłał listy-bomby do różnych ludzi; przyjmując filozofię zbliżoną do anarchoprymitywizmu, zamierzał walczyć w ten sposób ze złem wynikającym, w jego mniemaniu, z postępu technicznego. W ciągu prawie 18 lat zginęły od jego bomb trzy osoby, a dwadzieścia dziewięć zostało rannych. Stał się przedmiotem najdroższego w historii FBI śledztwa; aresztowany w kwietniu 1996, został skazany na karę dożywotniego więzienia.

Przydomek Unabomber powstał z kryptonimu UNABOM (UNiversity and Airline BOMbings), który FBI nadała sprawie Theodore'a Kaczynskiego. - Wikipedia



Unabomber

poniedziałek, 02 stycznia 2006
Sylwester
Wykorzystywanie butelki z wodą mineralną jako popielniczki jest złe, to wszystko.
niedziela, 18 grudnia 2005
Jak informatykom odwala nocami
Yagyu (0:34)
yoł ziąm jak leci?
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (0:35)
yoł, ziomal jaka beka, z kolesiami złoiliśmy jednego leszcza, mamy stuff za kilka tysiaków zielonych
Yagyu (0:37)
ty, starczy zeby załapać jakieś niezłe sunie
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (0:40)
hwds!
Yagyu (0:40)
łot de fak?
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (0:41)
ziom, nie czaisz bazy? nie no, tak kurwa gadać nie można
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (0:41)
huj w dupe suniom! :>
Yagyu (0:42)
fak, ja wole hwus:D
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (0:42)
a teraz kumasz? nie będę Ci tłumaczył ziom jak jakiemuś asfaltowi, to nie pasi z moimi 3ma paskami
Yagyu (0:42)
kumam
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (0:43)
no i czad
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (0:43)
a w usta to nie jest dżezi już, jak jeszcze raz tak powiesz, to kolesie obiją Ci maskę, ok?
Yagyu (0:45)
kurwa to im z ziąmami skujemy dupy i nie ma hója we wsi
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (0:46)
moje ziomy są lepsze niż tFOJE ziąmy, po pszynajmniej ortokrawie znajom
Yagyu (0:48)
ale moi ziomalsi mają więkjsze gany
Yagyu (0:48)
wszystkie
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (0:51)
ale moi ziomale som ziomalniejsi nisz tfoi, nikt jusz ganuw nie ma na ufadze przecie, liczom sie tylko paski!
Yagyu (0:52)
te ziom, który z nas to na forum puszczi?
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (0:53)
ten co się puszcza, co nie?
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (1:01)
i co cfelu nie masz jusz nic do pofiedzenia?
Yagyu (1:13)
nie Ty w dupe ruchany przez cfela leszczu, mnie po prostu nie było
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (1:14)
wyluzuj stary, po co się od razu denerwowac, ciągle możemy zrobić deal
Yagyu (1:15)
luz
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (1:17)
słuchaj uważnie więc, nie będę powtarzał, nie masz doczynienia ze swoim ziomem, jestem undercover agent i jeśli nie podporządkujesz się moim rozkazom, to będzie z Tobą źle, więc wyskakuj z forsy, albo będziesz miał doczynienia ze sfrustrowanym informatykiem kurwa :>
Yagyu (1:22)
ruchaj smerfa cfelu
ten, którego imienia nie wolno mówić wśród dziewic (1:22)
no to spierdalaj śmieciu
Yagyu (1:23)
dobra dość ziomalstwa na dziś



Jak widac nie jesteśmy normalni...
poniedziałek, 12 grudnia 2005
grrr
chciałem wrzucić tutaj moje sprawozdanie i program dot. interpolacji krzywych, niestety dokumenty i archiwa są za duże, a pliki *.hs są ponoć niedozwolonym typem plików, niepodoba mi sie to.
niedziela, 27 listopada 2005
to chore
jak słysze o niektórych rzeczach chce mi sie rzygać, dzieci robiące Aryan jmusic to przegięcie:
artykuł o tym
czwartek, 17 listopada 2005
Debilka z gg część pierwsza
3841050 (16-11-2005 17:17)
co znaczy "I also like tea"
3841050 (16-11-2005 17:17)
"I also like a Tea"
Yagyu (16-11-2005 17:18)
też lubię herbatę, albo też chcę lub poprosze herbatę
Yagyu (16-11-2005 17:18)
rzeczowniki po angielsku pisze się z małej litery
Yagyu (16-11-2005 17:18)
a like jest wieloznacznym słowem
3841050 (16-11-2005 17:18)
also znaczy tylko również i też co ty myślisz że każde słowo po angielsku znaczy chcę...?
3841050 (16-11-2005 17:18)
?
Yagyu (16-11-2005 17:19)
also znaczy również, też
3841050 (16-11-2005 17:19)
no to właśnie napisałam!
3841050 (16-11-2005 17:19)
co ty czytac nie umiesz?!
3841050 (16-11-2005 17:19)

Yagyu (16-11-2005 17:19)
ja wcześniej napisałem też to cie czepiłaś
Yagyu (16-11-2005 17:20)
a like ma co najmniej 4 znaczenia
Yagyu (16-11-2005 17:20)
a może teraz ty mi cos przetłumaczysz
3841050 (16-11-2005 17:20)
ha!ha!co ja zto bą mam
Yagyu (16-11-2005 17:20)

3841050 (16-11-2005 17:20)
ok ale nie długie bpo mi się nie chce
3841050 (16-11-2005 17:21)
szukasz w książke?
3841050 (16-11-2005 17:21)
?
Yagyu (16-11-2005 17:22)
Partial application can appear confusing: in some contexts functions appear to take one argument, in other more than one.
Yagyu (16-11-2005 17:22)
fragment czegoś co czytam sobie
3841050 (16-11-2005 17:23)
napisz coś krutkigo jedno zdanie bo mi się nie chce
Yagyu (16-11-2005 17:23)
książka pod tytułem "Haskell - The Craft Of Functional Programming"
3841050 (16-11-2005 17:23)
ja czytam po polsku
3841050 (16-11-2005 17:23)
no dawaj to zdanie!
Yagyu (16-11-2005 17:24)
He have wounded him with his cutlass, but he didn`t know that his foe is ambidextrous and wield a rapier in other hand.
3841050 (16-11-2005 17:24)
a tak w ogóle będziesz jutro o 14.oo. na GG?!
3841050 (16-11-2005 17:24)
?
Yagyu (16-11-2005 17:24)
to było z głowy
Yagyu (16-11-2005 17:24)
nie wiem
3841050 (16-11-2005 17:24)
krutkie np.i like tea
3841050 (16-11-2005 17:24)
postaraj się będę czekajć
Yagyu (16-11-2005 17:25)
I`m mad about fencing with a bastard sword.
Yagyu (16-11-2005 17:28)
czekam
Yagyu (16-11-2005 17:28)
to nie jest trudne zdanie
3841050 (16-11-2005 17:30)
ja jeste nispełnuy okołoszermierki z bękard miecz?chyba się pomyliłeś sorki, że tak długo ale byłam w kuchnii
Yagyu (16-11-2005 17:32)
brawo
Yagyu (16-11-2005 17:32)
dobiłaś mnie tluaczeniem słów osobno
Yagyu (16-11-2005 17:32)
"Uwielbiam szemierkę półtoraręcznym mieczem
3841050 (16-11-2005 17:33)
chyba się pomyliłeś!wiem to kalka językowa ale musiałeś się pomylć
Yagyu (16-11-2005 17:33)
zamiast półtoraręczny miecz mozna użyć słowa półtorak, bądź z francuskiego bastard
3841050 (16-11-2005 17:33)
akutyrtghj
Yagyu (16-11-2005 17:33)
I`m mad about to idiom oznaczający uwielbiam, szaleję za czymś
3841050 (16-11-2005 17:33)
przetłumacz kalwian le cahieur
3841050 (16-11-2005 17:34)
crazy znaczy zwariowany,szalony a nie mad!


......
Yagyu (13:37)
wrzucić Cię tylko na moją stronę czy na ogólną stronę o jelonkach (debilach zaczepiających ludzi na gg)? 3841050 (13:38)
już wiele osób mi ściemniało że da moje e-maile itp i itd. na strone i że jego ojciec jest najbogatszym człowiekiemn w polske albo że jejgo maa to Aleksandra Wambor nie musiasz się trudzić!!