I am 75% loser. What about you? Click here to find out! napisz do mnie
moje gg: 2388790
RSS
środa, 21 września 2005
Moje utwory
kilka moich utworów (potem będzie wiecej): tutaj
apropos tego jak sprawdziłem statystyki nie sprawdzajcie od razu nook - to serio nie jest dobry utwór zacznijcie od instrumentala

sorry za jakość
wtorek, 06 września 2005
Blue Orgasm
Przepis na drinka o nazwie (kto by pomyślał) Blue Orgasm

100 ml blue curacao
100 ml whisky
dwie kostki lodu
plastterek cytryny
tabasco

najlepiej pic przez cytrynę, uwaga kopie

p.s. drink stworzony za starych dobrych czasów jak byłem barmanem w Paryżu, to jest wersja damska, wersja męska zawiera dwa razy mniej alkoholu i jest dopełniona wodą albo sprite`m (drink był używany do spijania panienek)

p.p.s. jak nadaliśmy temu drinkowi nazwę Blue Orgasm sprzedaż wzrosła o jakieś 400 % :D
Moje nowe wiosło
http://www.kisielewski.com.pl/assets/images/w0ctrd.jpg - moje nowe wiosło, elektroakustyk, jest fajne i to wszystko na ten temat:D

p.s. jak ktoś chce uslyszeć to http://media.putfile.com/instrumental-02
Dobre rady
kumpel co chce być anonimowy (21:32)
nie, po prostu bestia mnie denerwuje :P
kumpel co chce być anonimowy (21:33)
nie odzywa się od piątku :/
Yagyu (21:33)
olej
Yagyu (21:33)
umów się z jej siostrą :D
kumpel co chce być anonimowy (21:33)
ona ma brata :>
Yagyu (21:33)
to umów się z bratem ;P
kumpel co chce być anonimowy (21:34)
przeginasz :>
Yagyu (21:34)
wiem :D