I am 75% loser. What about you? Click here to find out! napisz do mnie
moje gg: 2388790
RSS
poniedziałek, 01 września 2008
Rozmowy w toku
przechodziłem koło telewizora
i usłyszałem:
wracamy do rozmowy z Dorotą, której biust ma trzy numery różnicy
rozmowy w toku rządzą
poniedziałek, 22 października 2007
A teraz gromkie "Spieprzaj dziadu!!"
I powyborach, pierwsze sprzątanie strony Zdrojewskiego juz za mną, jutro pewnie bedzie wiecej roboty. Miło czasami zagłosować na szefa z czystym sumienim i wiedzieć że sie wygrało :D
środa, 16 maja 2007
Zasrane rury
Robert (15-05-2007 4:53)
ja ostatnio sie tak zesrałem w akademiku, że rury klękły
Robert (15-05-2007 4:53)
zamknęli cały pion kibli :~D
Yagyu (15-05-2007 4:54)
osz kurwa
Robert (15-05-2007 4:54)
na wszystkich piętrach chopaki muszą chodzić do damskiej
Robert (15-05-2007 4:54)
już sie stałem sławny :DS
Robert (15-05-2007 4:56)
to nie jest śmieszne stary
Robert (15-05-2007 4:56)
centralnie kanalizacja nie sprostała wymaganiom
Robert (15-05-2007 4:56)
przekroczyłem limit transferu
wtorek, 17 kwietnia 2007
BOSVA!
youtube mi sie wywalił, dostałem głupi komunikat o błędzie zakończony słowem BOSVA, hig stwierdził że to brzmi jak mocne przekleństwo, ja że nadaje sie na tytuł utworu quad brain damage - wiec bedzie ten utwór, będzie prosty cieżki i do poskakania :D

tekst komunikatu:

500 Internal Server Error

Sorry, something went wrong.

A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation. Please report this incident to customer service.
Also, please include the following information in your error report:

Rxai_x7PZkt-nQCYD6EIGHL-x4prv54Vt-jwjVSQ00CGid-6mHvyLVdzpdbF
YXrDfZxmuXLpwrst9P3Ddos3IFta7iwNVfcAbxelDo-zUniAY6ULsKHk1eoR
6DKw88hzxWIqCs05UotV5ioG4OUA4Q1E65nmRKLcMw_JZC9B7cXBIYKhrvnQ
J0zzP4_CJl12kQjGNxeTRi5PO4VYbcqYL2ReJSVd-Mtht9-ndcQPIloC7ShS
YSNwvQgYTvt3aTYV-rNjcQDKAogCmdtSf17SatJIDVe0NvSHdUG2RsB1c9sO
JfEqpHxyHAmayOJZhOQKRG7LqY0J43P2DwKfw00QPxibtKlhAcyU8tQJIsox
ImxGDFCdw87qfiJssAUXvrKt2_RG2jRRUgZ0XZM_tpZc59pg6uV9Ku8RVgCq
-CBo01v7ExY9KGIkrm1oRE0TmSV-rJwrtBJ-YSXW52__OOKCp1GfBg66UTm_
qzviC-hyIuVtc4sRB-InDrWRnozm1eaZAh8mxzklgbxpvXH46KHZHpkfxPOF
Ubwsv2IocORaJ54yJLXQmXyDjmHcwIYSk_yoNpsV0nVh3eYWpLtFppN84OJS
TqiRMYZ3fd8fn80uBhdnVYcp8TUXv7x9MQ1YkRWsuLdrmezzGZzLWPb654nP
L3ktj39xsxtYvA_2z61Y81Z-DNkfMT0KaNfeYVZR_skCfteHBvgxvd8rwu-w
u7uQUlh4xqfkZtnAuZAW1q-ys-Wvcnn4yR9B2EAyTk1bQ7f2ZBbI5-XXwdB1
i1xOFMdKp5oL7kJkcqUTBIpVj5Hdhfg_8IHjPZ_W4q8kEdaYsx8Ya5AIUio-
-O8bGYs2pw9fm88wzw8uxinoZWigM_S5ebbeoWwl6cy-Rsc76vzA831e462j
xtqMnDgWBmKgBrg3aXI2nQAg2m-uIJA4E5wagVZYMB0A8bQzfUD-24PltaOu
BbrS_MfBXouwKvhrTa_SFFyvTGYJNrvTmC8xGygDW4qJBpL1AvA0OlUofMUk
RmBXQKHT0dBOLS9Q_9QLJXbYg1L9dmIDg5dIGla64wdk5Mj2U4yB94W07OXW
OhuYbg8SDohYu3qPs5y2B0oeejrwXlNR2qRkukIkaP2fjCWtwoiLKUQPXXsk
KNFqkdafb8eXRuhj_HcaroueAAmY_iXzni8z0GLuL-XBa52xuHsSz401--N4
tNYfliHlZotxUXnKNBfJgVpx0QzPloPqRaRpwb-PrK_wJgAtKzoFYMj0VtOb
k0dvMzWF2nGIWbttYMCCEEvG-UHM2TJk3_Os7d0BoJJJq_KSHnQ3Br0gGTDO
s4VKxcaF3iMbzUdb0nLgoMoLgQkbwBTd3-0GmULCleKCDJZ3Msb8elazNWCI
sImQgSOHbSw2Iegy2oa8Fr0rLFpytYWPoqZt10Ptu8st5UTQk47xHMkUYtuE
vy1xOmMynpj2U9n4uagK7aUjBoR7R0KIs92W-wx678tWPOCBK0YgnkVtcdzr
xIrChL5Ni1xqUm06kjIi7BYuISrfGOPDqR7fzVHoUk8OkKru90mXNBOSVA==

środa, 29 listopada 2006
I nastał Stalowy Kontener
Jestem drugim wyznawcą Stalowego Kontenera, szczegóły blog higa.
PS. Zająłem się muzyką klubową, nędzna próbka.
piątek, 01 września 2006
Wkurw
Jestem wkurwiony. Ostro. Manie wkurwa jest dobre. Rozwalanie śmietników też pod warunkiem że kamera mnie nie zlapała. I tyle. Kurwa.

PS. wygrałem znowu parę konkursów - ale pierdolę to. Kurwa.
poniedziałek, 24 lipca 2006
takie teksty
enjoy ;)
Yagyu (23:21)
ile jest 2 *2
Yagyu (23:22)
matematyk - 0! +e^0 + 14/7
Maciek (23:22)
A ile chciałbyś, żeby było?
Yagyu (23:23)
polityk - 7 jeśli to dochód, 1 jesli dziura budżetowa
Yagyu (23:23)
fizyk - 4, chyba że zbliżymy sie do prędkości światła
Yagyu (23:23)
początkujacy informatyk - 100
Yagyu (23:23)
zaawansowany informatyk - "nie ma cyfr poza 0 i 1"
Maciek (23:24)

Yagyu (23:24)
rzecznik rządu - "to sie nie zdarzyło, a poza tym to wina platformy"
Maciek (23:25)

Yagyu (23:25)
słuchacz radia maryja - "to przez gejów"
Yagyu (23:26)
wszechpolak - "3. I kazdy kto mówi inaczej to zydowsko-masonsko-liberalny gej"
Yagyu (23:26)
dres - ugh
Maciek (23:26)

Maciek (23:26)
A nie "kurwa"?
Yagyu (23:26)
Pani Jadzia z monopolowego wydająca resztę - 1
Yagyu (23:27)
Pani Jadzia z monopolowego licząca należnosć - 200
Maciek (23:27)

Maciek (23:27)
Ej, myślałem, że Ty umiesz liczyć
Yagyu (23:27)
profesor polonistyki - "ale ja jestem humanistą"
Yagyu (23:28)
jasiu z pierwszej klasy - 4
Yagyu (23:28)
skończyły mi sie pomysły
niedziela, 11 czerwca 2006
Nowości
notka tak żeby nie usunęli bloga, więc w skrócie co nowego u mnie:
- kolejna nagroda za tekst na forum topguitar: info, nagrodzony tekst o skalach
- durna sesja
- kupiłem sobie 30-letniego elektryka - Ovation Viper, model 1271, zdjecie takiej gitary w takim kolorze jak moja, ta gitara zamiata brzmieniem:))) - po sesji porobię zdjecia i próbki dźwiękowe i gdzies zamieszcze (nie tylko tej gitary, calego mojego sprzętu)
- napisalem program robiacy przeksztalcenia harmoniczne niedługo opublikuję
czwartek, 04 maja 2006
Głębokie przemyślenia
Wynalazcę usztywnianych (takich z rdzeniem) okrągłych sznurówek nalezałoby postawić pod ścianą przed plutonem egzekucyjnym razem z wynalazcą piwa bezalkoholowego.
sobota, 15 kwietnia 2006
Świat sie fajnie kołysze
Mam podrażniony błednik, momentami świat mi się kołysze, a czasem mam chorbe morska siedzac na krześle. Poza tym wygrałem konkurs na najlepszy post na forum topguitar, w maju ukaze się mój artykuł w druku, wiecej tu.
 
1 , 2 , 3 , 4